Week van de RI&E en Zomeractie 2016

Van 13-17 juni 2016 organiseert het landelijke Steunpunt RI&E de tweede ‘Week van de RI&E’ met als thema Oog voor uw werknemers.

Via www.weekvanderie.nl is de online activiteitenkalender beschikbaar van het steunpunt RIE. Ook Effect Veiligheid BV is supporter van deze Week van de RI&E.

Zomeractie

Er mogen op economisch gebied dan gelukkig steeds vaker positieve geluiden zijn, maar voor veel ondernemers is de recessie nog niet helemaal voorbij. Effect Veiligheid draagt mede daarom graag ook een steentje bij aan deze bewustwordingsactie en geeft niet alleen van 13 t/m 17 juni, maar gedurende de hele maand Juni, Juli en Augustus op alle aangevraagde offertes voor uitvoering, update of toetsing van uw RI&E:

10 % korting

Enige voorwaarde voor deze actie is dat de opdracht vóór 1 september door ons is ontvangen en uitvoering kan plaatsvinden in 2016. Uiteraard worden deze diensten verricht door daartoe gecertificeerde kerndeskundigen, waarmee u dus volledig aan de Arbowet voldoet.

Vraag daarom snel een offerte aan via 040-7879421,  info@effectveiligheid.nl of bekijk ons overige dienstenaanbod op www.effectveiligheid.nl